Eğitimin Amacı: Eğitim ile Müşteri İlişkileri Yönetimi ile ilgili kavramların öğrenilmesinin sağlanması, CRM süreçlerinin nasıl işlediğinin gösterilmesi, bu süreçlerin verimli bir şekilde yönetilmesi için gerekli bilgi ve becerilerin geliştirilmesi amaçlanmaktadır.
Eğitim İçeriği:
-
Müşteri ve Müşteri Odaklılık
-
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Kavramları ve Türleri
-
Müşteri Yolculuğu: İlişki, Güven, Bağlılık – Memnuniyet ve Sadakat
-
Müşteri Yaşam Boyu Değeri
-
Müşteriyi Kazanmak
-
Müşteriyi elde tutmak
-
Müşteriyi geliştirmek
-
Müşteri Portföy Yönetimi
-
Müşteri Algı Yönetimi: Değer – Risk
-
Müşteri Deneyimini Yönetmek
-
Big Data, Veri Madenciliği ve Veri Tabanı Yönetimi
-
Operasyonel CRM Örnekleri
-
Pazarlama otomasyonu (Entegre uygulamalar, SEO ve SEM çalışmaları)
-
Satış gücü otomasyonu (Satış süreci uygulamaları)
-
Hizmet otomasyonu (Müşteri hizmetleri uygulamaları)
-
Müşteri Şikayet Yönetimi
-
CRM Uygulama Süreci Yönetimi
-
CRM Performans Ölçümü – Anahtar Performans Göstergeleri
Katılımcı Profili: İşletme sahipleri, üst yöneticileri, satış ve pazarlama alanında çalışanlar, satış sonrası hizmetler çalışanları, teknik servis hizmetleri çalışanları, müşteri hizmetleri çalışanları, liderlik ve yöneticilik becerilerini geliştirmek isteyen tüm çalışanlar, müşterilerle iletişim becerilerini geliştirmek isteyen tüm çalışanlar.
Eğitim Süresi: 1 GÜN (10.30 – 12.30 / 13.30 – 16.30)
Eğitmen: Dr. Ahmet TUZCUOĞLU Eğitmen bilgisi için
tıklayınız.
İletişim: egitim@utikad.org.tr