Anasayfa / Lojistik Eğitim / Mesleki Eğitim Seminerleri / Satınalma ve Sözleşme Yönetimi

Satınalma ve Sözleşme Yönetimi

Eğitimin Amacı: Yaşanan yerel ve global ekonomik krizin ardından COVID-19 süreci ile krizin ivme kazanması sonucu maliyetlerin yeniden gözden geçirilmesi ve etkili satın almanın gerçekleştirilebilmesi kapsamında değişen koşulların sözleşmelere olan etkisi değerlendirilecek olup lojistik firma yetkililerinin sözleşme yapabilmede etkinliklerini artırmalarına yönelik yöntemler ele alınacaktır.

Eğitimin İçeriği:

• Stratejik Satınalma Nasıl Olmalı?

1. Satınalmanın Organizasyondaki Yeri ve Önemi
2. Satınalma Departmanının Organizasyonu ve Yapılanması
3. Satınalmanın Stratejik Planlaması
4. Satınalma Stratejik Planları ile Kurumsal Planlara Katkısı
5. Satınalma Hedefleri ve Doğru Fiyat Politikası
6. Satınalma Profesyonellerinde Olması Gereken Özellikler

• Tedarikçi Yönetimi

1. Hedef Tedarikçi Seçme Tekniği
2. Tedarikçi Profili Belirleme
3. Tedarikçilerin Sınıflandırılması ve Teknikleri
4. Örnek Satınalma Sözleşmeleri

• Fiyat, Müzakere ve Sözleşme Yönetimi

1. Fiyat Teklifleri
2. Fiyat Modelleri
3. Toplam Mal Oluş Maliyeti ve Risk Faktörleri
4. Sipariş Miktarı, Süre ve Fiyat İlişkisi
5. Dış Pazar Kurumlar ile Fiyat Yönetimi

• Satınalmanın Geleceği

1. Satınalma Fonksiyonlarındaki Değişim
2. Gelecekte Tedarikçi ve Fiyat Yönetimi
3. Gelecekte Satınalma Profesyonellerinde Olması Gereken Yetenekler
4. Teknolojik Satınalma

Katılımcı Profili: Lojistik firmaların satınalma, tedarik, finans, muhasebe birimlerinde görev yapan temsilciler katılabilir.
Eğitim Süresi: 1 Gün (10.30 – 12.30 / 13.30 – 16.30)
Eğitmen: Dr. Öğr. Üyesi Halim Yurdakul Eğitmen Bilgisi İçin Tıklayınız. Av. Ezgi Yurdakul Eğitmen Bilgisi İçin Tıklayınız.
İletişim: egitim@utikad.org.tr
Gayrettepe Mahallesi, Barbaros Bulvarı Dr. Orhan Birman İş Merkezi No:149/6 Beşiktaş 34349 İstanbul
+90 212 663 08 85 | +90 530 960 84 24
+90 212 663 62 72
utikad@utikad.org.tr