Türk ihracatçısı, THY'nin dış hatlardak uçuş noktaları ile müşterilere düşük adetli sipariş ve hızlı ürün teslimi avantajıyle öne çıkıyor.
Türk ihracatçıları, THY'nin dış hatlarda her geçen gün artan uçuş noktaları sayesinde müşterilere küresel kriz ortamında düşük adetli sipariş ve hızlı ürün teslimi avantajı ile öne çıkıyor.
Türk Hava Yolları (THY) Kargo Başkanı Ali Türk,yaptığı açıklamada, THY'nin 44'ü yurt dışı olmak üzere 198 noktaya uçuş yaptığını, 2011 yılında bu sayıya 12 noktanın daha eklendiğini belirtti.
Özellikle Afrika'da büyümeye devam ettiklerini, Avrupa, Ortadoğu'da ihracatçılar için yoğun bir şekilde çalışma sürdürdüklerini anlatan Türk, şöyle konuştu:
''2011 yılında bir önceki yıla göre yüzde 23'lük artış ile 386 bin tonluk kargo taşıdık. Hedefimiz 2016 yılı itibariyle 800 bin tonluk kargo taşımacılığına ulaşmak. İhracatçımızla eş güdümlü olarak çalışmaya devam edeceğiz.
Denizli İhracatçılar Birliği (DENİB) Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Kocasert ise ihracatçılar için kaliteli malın yanı sıra malı hızlı ulaştırmanın da önemli olduğuna vurgu yaparak şöyle dedi:
''Müşteri iyi olana hızlı bir şekilde ulaşmak istiyor. Bize bu noktada THY elini uzatıyor. Ülkemizin parlayan yıldızı aynı zamanda Türkiye'nin adını dünyaya duyurma anlamında da önemli bir role sahip THY ile gurur duyuyoruz. THY, yeni uçuş noktaları açtıkça ihracat yaptığımız noktalar da artıyor. Seferlerin başladığı yerlere ihracatta artıyor. THY, hedef olarak Afrika'yı seçti. Afrika'da birçok noktaya uçmaya başladı. Bakıyoruz ülke ihracatı yüzde 10 artarken, Afrika'ya olan ihracatımız yüzde 50 artmış. Bu THY'nin ve ihracatçının birlikte
hareket ettiğinin bir göstergesidir.
Kaynak:Anadolu Ajansı