Anasayfa / Sektörel / Sektör Haberleri / Üye Şirketlerden / DB SCHENKER ARKAS ISO 10002 BELGESİNİ ALMAYA HAK KAZANDI

DB SCHENKER ARKAS ISO 10002 BELGESİNİ ALMAYA HAK KAZANDI

DB SCHENKER ARKAS ISO 10002 BELGESİNİ ALMAYA HAK KAZANDI04.04.2011
Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi’nde kalitesini ISO 10002 Belgesi ile tescilleyen DB Schenker Arkas, taşıma sektöründe BSI (British Standarts Institute) tarafından bu alanda belgelendirilen ilk şirket oldu. 

DB Schenker Arkas 2008 yılından beri maksimum müşteri memnuniyeti odaklı olarak sürdürdüğü faaliyetleri ile BSI (British Standarts Institute) tarafından “ISO10002:2004 Şikâyet Yönetim Sistemi” belgesini almaya hak kazandı. DB Schenker Arkas müşteri memnuniyetini artırmak ve şikâyet yönetimini yürütmek için “1-3-5 methodu”nu kullanıyor. BİR, şikâyetin geldiği ve müşteriyle irtibata geçilerek süreç hakkında bilgi verildiği ilk günü; ÜÇ, müşteriye varılan ara ve alternatif çözümler için bilgilendirme yapıldığını, BEŞ ise şikâyetin beş iş günü içinde nihai çözümle kapatılmasını temsil ediyor.

Kaynak: Deniz Endüstri Dergisi
Gayrettepe Mahallesi, Barbaros Bulvarı Dr. Orhan Birman İş Merkezi No:149/6 Beşiktaş 34349 İstanbul
+90 212 663 08 85 | +90 530 960 84 24
+90 212 663 62 72
utikad@utikad.org.tr