Ekol Lojistik’in, MoreClick ile ortak yürüttüğü çalışmalar sonucunda yarattığı e-marketing çalışmasının Webrazzi tarafından düzenlenen Internet Girişimciliği toplantısında en başarılı Google Adwords kampanyası örneği olarak gösterildiği bildirildi.
Google Dönüşüm Takibi, Web Sitesi Optimizatörü, Google Analitik ve Dönüşüm Hunileri gibi birçok farklı yöntemin kullanılması sonucunda yaratılan sistem ile Ekol Lojistik’in site ziyaretlerinde ve yürüttüğü kampanyalarda verimlilik artışı sağlandığı belirtiliyor.
Ekol Lojistik Genel Müdür Yardımcısı Can Kırcan, kullanılan e-marketing reklam kampanyalarıyla yüzde 5,86 gibi çok yüksek bir dönüşüm oranına ulaştıklarını ifade etti.
Kırcan, “Başlattığımız e-marketing çalışmasıyla ekol.com’un aylık 11 bin olan ziyaret sayısının 45 bine yükselttik. 12 milyon reklam gösterimi ve 30 binden fazla tıklama ile yüksek sayıda talep topladık. Lojistik sektöründe direkt satışa yönelik ilk e-marketing projesine imza atmış olduk. Marka bilinirliğimizi arttırmanın yanı sıra yeni müşteriler kazanmamızda da önemli katkısı olduğuna inandığımız bu projede birlikte çalıştığımız MoreClick ekibine teşekkür ederiz” dedi.
Webrazzi, Türk dijital reklamcılık ve pazarlama sektörünün nabzını tutuyor.
Kaynak: LH