Anasayfa / Sektörel / Sektör Haberleri / Üye Şirketlerden / SERTRANS, ISO 10002 BELGESİ ALDI

SERTRANS, ISO 10002 BELGESİ ALDI

SERTRANS, ISO 10002 BELGESİ ALDI01.06.2010

Sertrans Lojistik, sektöründeki konumunu merkez ofisinde SGS ISO 10002 Müşteri Şikâyet Yönetimi Belgesi’ni almaya hak kazanarak sağlamlaştırdı
 
Sertrans Lojistik, müşteri memnuniyeti alanında bugüne kadar gerçekleştirdiği ve sürdürdüğü çalışmalar neticesinde ISO 10002 Müşteri Şikâyet Yönetimi Belgesi’ni alarak, müşteri memnuniyeti konusundaki çalışmalarını taçlandırdı. Belge, Sertrans’a SGS Belgelendirme Kuruluşu tarafından 4 Mayıs 2010 tarihinde yapılan denetimler sonucunda verildi.

Tüm hizmetlerinin merkezinde müşterilerinin olduğunu vurgulayan Sertrans Genel Müdürü Nilgün Keleş, ISO 10002 Müşteri Şikâyetleri Yönetimi Belgesi ile mevcut müşteri odaklılık anlayışının geliştirildiğini, personele müşterileri ile birlikte çalışma yeteneğinin kazandırıldığını, gelen şikâyetler ile olumsuzlukların tanımlanarak sebeplerin ortadan kaldırıldığını kısacası sunulan hizmetlerin kalitesinin sürekli iyileştirilmesini yani “Sürekli Müşteri Memnuniyeti’ni” sağladıklarını belirtti.
Kaynak: Ambar