Anasayfa / Sektörel / Sektör Haberleri / Üye Şirketlerden / SERTRANS FRANSADA İYİ TANINIYOR

SERTRANS FRANSADA İYİ TANINIYOR

SERTRANS FRANSADA İYİ TANINIYOR23.03.2010

1. Tekstil lojistiğinin Sertrans’ın tarihindeki ve hizmetlerindeki önemi ve payı nedir? Şirket ne tür tekstil ürünlerinin lojistiğini gerçekleştiriyor?

Tekstil lojistiği kurulduğu ilk gün itibari ile Sertrans ın ana faaliyetlerinden birisi olmuştur..
Sertrans Türkiye den Fransa ya ilk askılı taşımacılık hizmetleri veren firmadır, gene depolarında gerek bitimiş ürün ve gerekse kumaş kalite kontrol hizmetleriniz sunan ilk türk lojistikçisidir.Zaman içinde lojistik faaliyetlerimizi çok daha gelişerek bugün gerek Türkiye de ki ve gerekse yurt dışında ki depolarında Uluslar arası taşımadan ,gümrüklemeye, depolamaya , tüm depo için katma değerli hizmetleri veren  ve mağazalara direk teslimat yapan yani tüm süreci yöneten bir lojistik sağlayıcı durumundadır.


2. Sertrans tekstil sektörüne yönelik geliştirdiği tüm özel servislerini Day5Done, Euroexpress, 10 günde Fas&Tunus gibi isimlerle taçlandırıyor. Bu hizmetler ve hizmetlerin müşterilere sunduğu avantajlar hakkında bilgi verir misiniz? Bu hizmetler içinde tekstilcilerin en rağbet ettiği, en fazla tercih ettiği hizmet hangisi?


Hizmet kalitesi , yetkin insan kaynakları,hızı, güvenirliliği, bilgi akışında ki performansı , güçlü IT yapısı gibi pek çok özelliği yanında  Sertrans diğer meslektaşlarından ayıran 2 çok güçlü özelliği var ..Bunlardan bir tanesi müşterisini ve gelişen değişen ticari akışları -ihtiyaçları takip ederek ,müşterisinin yeni hat beklentilerine en önce ve en hızlı şekilde hizmet veren yani faaliyet alanı olarak yeni gelişen alanlarda öncü olması ve gerekse hizmet verdiği hatlarda sürekli yeni ürünler sunarak müşteri ihtiyaç ve beklentilerini en önce karşılayabilmesidir. Burada saydığımız ürünlerin hepsi ilk olarak Sertrans tarafından sunulmuştur. Yeni bir ihtiyaca cevap verecek ürünü geliştirme süreci çok sağlam ve titiz çalışılmış olduğundan, tüm bu ürünlerin hepsi taklit edilmesine rağmen aynı başarılar yakalanamamış ancak bu arada Sertrans ürünlerini çok daha geliştirmiştir. Örneğin 10 günde Tunus Fas ürünümüz Türkiye den Kuzey Afrika ülkelerine giden ve orada bitmiş ürün haline geldikten sonra Avrupa ya sevk edilen kumaş ve benzeri ürünler için Avrupa üzerinden transit olmadan direk ulaştırılması için oluşturulmuştur ancak bugün artık on gün değil 6-7 günler sunulmaktadır. Aynı şekilde Day5 done , 5 günde hizmet vermek amacı ile hızlı grupaj servis olarak oluşturulmuş bugün gelişerek sürenin daha kısalması ile day5done ve Ultraexpress  olarak 2 farklı ürüne dönmüştür gibi..


3. Sertrans’ın tekstil lojistiğinde sunduğu katma değerli hizmetler nelerdir? Şirketin tekstil lojistiği için kullandığı yatırımları nelerdir? (depo, filo vb…)

Sertrans taşımadan , gümrüklemeye, depolamadan , depo içi katma değerli hizmetlerin hepsini sunan  (etiketleme, güvenlik aksesuarı takma, ütüleme, kalite kontrol, elleçleme vb ) ve yurt içi /dışı mağza teslim ve reverse lojistiğe kadar tekstil lojistiğinin tüm aşamalarında komple hizmet sunmaktadır. Örnek olarak tüm bu hizmetleirn Mango ya verildiğini belirtebiliriz. Textil lojisitiğinde veremediği hiçbir hizmet bulunmamaktadır.Zaten Hadımköyde inşası süren 35 000 m2 textil lojisitk merkezide geldiği aşamanın en güzel örneğidir.

 
4. Şirketin tekstil lojistiğinde ana güzergahlarını hangi ülkeler oluşturuyor? Bu sayımız Fransa’da (SITL Europe fuarı- Paris) dağıtılacağı için Fransa’nın Sertrans’ın hizmet ve uluslar arası ağındaki önemini aktarır mısınız?

Sertrans 1989 yılında kurulduğu ilk günden beri Fransa ile çalışmaktadır. İthalat ve ihracatta,.Lyon dan Lille, Paris ten Cholet ye , Strasbourg a karşılıklı ve günlük çıkış yapan  pek çok sayıda grupaj ve komple araç ile hizmet vermektedir.   Fransa da Lille, Paris,Lyon, strasbourg gibi ana platformlar ve dağıtım merkezleri başta olmak üzere , 42 şehirde depoları vardır. gerek yaptığı grupaj araç sayısı , gerek çalıştığı müşteriler , sunduğu hizmetler ile gerek Fransa da ve gerekse Türkiye de bu hatta lider konumundadır. Sertrans için en gurur verici noktalardan birisi hizmet kalitesi, bilinirliği ve güvenirliliğinin Fransa da Türkiye den çok daha fazla olmasıdır. Bu da bu ülke ile olan ilişkilerinin ne boyutta olduğunun en önemli göstergesidir. 

5. Şirketin tekstil lojistiğindeki ana hedefleri nelerdir?

Hedefimiz Avrupalı müşterilerimizin sadece Türkiye de değil Türkiye Balkanlar ve Orta doğu ve Türki Cumhuriyetlerinde ki tüm lojistik ihtiyaçlarına hizmet veren bir servis sağlayıcı olmaktır.

Kaynak: UTA
Gayrettepe Mahallesi, Barbaros Bulvarı Dr. Orhan Birman İş Merkezi No:149/6 Beşiktaş 34349 İstanbul
+90 212 663 08 85 | +90 530 960 84 24
+90 212 663 62 72
utikad@utikad.org.tr