OMSAN Lojistik, ISO 10002:2004 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi
sertifikası ile belgelendirilmeye hak kazandı.
Çeşitli sektörlere entegre lojistik hizmet sağlayan ve
müşterilerine yenilikçi ve özel çözümler sunan sektör lideri OMSAN Lojistik, 25
Eylül 2009 tarihinde girmiş olduğu ISO 10002:2004 Müşteri Şikayetleri Yönetim
Sistemi standardı kapsamındaki denetimini başarı ile tamamlayarak ve Müşteri
Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi Belgesi’ni almaya hak kazandı.
Hizmet sunduğu her alanda etkin müşteri şikâyetleri
yönetim sistemi uygulamaları gerçekleştirdiğini ortaya koyan sertifika ile
OMSAN, müşteri şikayetlerine çözüm önerisi sunma ve geri bildirimde bulunma
süresini ortalama 4 işgünü olarak hedefliyor.
Müşterilerinin beklentilerinin karşılanmasını ve
beklentilerinin ötesine geçmeyi hedefleyerek müşteri memnuniyetinin sağlanması
konusunda periyodik olarak müşteri anketleri düzenleyen OMSAN, yapılan
anketlerin değerlendirmelerini, takibini ve gerekli çözümlerin hayata
geçirilmesini objektif bakış açısı ve şeffaflık sağlamak amacıyla bu sürece
özel olarak kurulmuş bir müdürlük tarafından koordine ediyor. OMSAN, yine bu
birimin kontrolünde olan Müşteri Destek Hattı ile tüm müşterilerine ulaşıyor ve
sunduğu hizmetin memnuniyetine ilişkin görüşleri alarak hizmet kalitesinin
artırılmasına yönelik en önemli girdiyi sağlayan geribildirimleri topluyor. Öte
yandan müşteri memnuniyetine bir bütünlük ilkesi içinde yaklaşan OMSAN,
çalışanlarını “Müşteri Odaklı İletişim Yönetimi” adı altında e-eğitimlere tabi
tutuyor.
ISO 10002 Kalite Yönetim Belgesi’ni almaktan dolayı
mutluluk duyduklarını belirten OMSAN Genel Müdürü Osman KÜÇÜKERTAN, OMSAN’ın
vizyon, misyon, müşteri memnuniyeti politikası ve değerleri doğrultusunda her
zaman müşteri memnuniyetini ön planda tuttuklarını ifade etti. Ayrıca
KÜÇÜKERTAN alınan bu belge ile müşterilerinin çözüm ortağı olarak, taleplerini
en yenilikçi yöntemlerle karşılamayı, müşterilerin olumlu veya olumsuz tüm geri
bildirimlerini kendilerini geliştirmek ve daha iyi hizmetler sunabilmek için
değerlendirmeyi temel ilke olarak benimsediklerini sözlerine ekledi.
Kaynak: Lojiport