Anasayfa / Sektörel / Sektör Haberleri / Üye Şirketlerden / LİDER OMSAN EN DEĞERLİ MARKA

LİDER OMSAN EN DEĞERLİ MARKA

LİDER OMSAN  EN DEĞERLİ MARKA 01.09.2009

Fortune ve Capital'in araştırma sonuçlarına göre OMSAN, lojistik firmaları arasında lider ve lojistik sektörünün en değerli markası seçildi.

Türkiye’nin saygın ekonomi dergilerinden  Fortune ve Capital  tarafından yapılan araştırma sonuçlarına göre OMSAN, lojistik firmaları arasında  lider  ve lojistik sektörünün en değerli markası seçildi.

Fortune Türkiye, yaptığı araştırma sonuçlarına göre 2008 yılında Türkiye’nin En Büyük 500 kuruluşunu açıkladı. Fortune Türkiye Dergisi tarafından açıklanan sonuçlara göre, OMSAN LOJİSTİK, 168’inci sırada yer alarak lojistik firmalarının  lideri olmaya hak kazandı.

Türk iş dünyasının büyük kuruluşlarını ortaya koymak üzere yapılan araştırmanın sonuçları; şirketlerin net satış rakamları üzerinden belirlenmiş olup,  araştırma sonuçlarında şirketlerin dönem sonu net karı, toplam aktifleri, öz kaynakları ve istihdam rakamları da belirtildi.

Öte yandan yine Türkiye’de de yayın hayatını sürdüren ekonomi dergisi Capital ve İngiliz araştırma şirketi Brand Finance işbirliği ile gerçekleştirilen “Türkiye’nin En Değerli 100 Markası” araştırması sonuçları da açıklandı. Capital Dergisi’nde açıklanan sonuçlara göre OMSAN LOJİSTİK, 47’inci sırada yer alarak lojistik sektörünün en değerli markası olmaya hak kazandı.

Araştırmanın temelini oluşturan “hak bedeli” yöntemi, şirketin markasını bir başkasına lisansladığında elde edeceği bedeli gösteriyor. Araştırmanın formülü dünyanın 3 marka değerleme şirketinden biri olarak gösterilen Brand Finance’e ait.  Hesaplama yapılırken şirketlerin son 3 yıllık ciroları ve vergi öncesi kârlılık oranları kullanıldı.

“Sektör liderliğimizin  Fortune Türkiye ve Capital gibi saygın ekonomi dergileri tarafından yapılan araştırma sonuçlarına göre ilan edilmesi bizi gururlandırmıştır” şeklinde görüş belirten OMSAN Lojistik Genel Müdürü; Osman KÜÇÜKERTAN, OMSAN’ın, başarısını 30 yılı aşan sektör tecrübesi ile kurumların memnuniyetine odaklı anlayışına,  ulusal ve küresel ölçekte tedarik zinciri çözümleri oluşturan ve etkin teknoloji sistemleri kullanarak müşterilerine hizmet sunan bir şirket olmasına bağladığını sözlerine ekledi. 


Kaynak: Lojiport