utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
Üye Şirketlerden
/
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİNDE ERKEN TESPİTLER OLASI KAYIPLARIN ÖNÜNE GEÇİYOR
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİNDE ERKEN TESPİTLER OLASI KAYIPLARIN ÖNÜNE GEÇİYOR
Yıl Seçiniz
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
26.08.2024
Tedarik zincirinde yaşanabilecek bir aksama ekonomik ve operasyonel birçok krize sebep olabiliyor. Bu noktada ise erken tespitler olası kayıpların önüne geçiyor. Önceden önlem alan firmalar tedarik zinciri boyunca oluşabilecek potansiyel sorunları belirleyerek, operasyonlarını daha verimli ve sürdürülebilir hale getirebiliyor.
Dijital dönüşüm teknolojileri potansiyel kayıpların önüne geçiyor
Öte yandan teknolojinin gelişimi, tedarik zinciri yönetiminde erken tespit süreçlerinin daha etkin hale gelmesine katkı sağlıyor. Yapay zeka, büyük veri analitiği ve nesnelerin interneti (IoT) gibi yenilikçi teknolojiler, tedarik zincirinin her aşamasında verilerin toplanmasını, analiz edilmesini ve potansiyel sorunların önceden saptanmasını mümkün kılıyor. Bu sayede, tedarik zincirinde oluşabilecek aksaklıklar önceden tespit edilerek, kesintisiz bir operasyon sağlanabiliyor.
Maliyetleri düşürmede oldukça etkili
Risklerin önceden tespit edilmesinin büyük bir avantaj sağladığının altını çizen Globelink Ünimar İcra Kurulu Başkanı Fatih Baş, ‘’Tedarik süreçlerindeki yönetim oldukça katmanlı bir yapıya sahip. Bu yüzden, operasyonel riskleri en aza indirmenin yolu, erken tespit mekanizmalarını etkin bir şekilde kullanmaktan geçiyor. Teknolojinin sunduğu imkanlar sayesinde, potansiyel sorunları önceden belirleyerek hem maliyetleri düşürebiliyor hem de müşteri memnuniyetini artırabiliyoruz. Bizler de Globelink Ünimar olarak bu konudaki çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Örneğin, operasyonel süreçlerdeki verimliliği artırmak için geliştirdiğimiz UNIBOX projemizle, Türkiye ve dünya genelindeki ithalat ile ihracat verilerini otomatik olarak sistemimize entegre ederek, sektördeki konumumuzu ayrıntılı bir şekilde raporlayabiliyoruz. Bunun yanı sıra, tahminleme yapıları ve what-if analizler noktasında da çalışmalarımızı sürdürüyoruz.’’ dedi.
Kaynak:
lojistikhatti.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans