|
Ekol Lojistik, ulusal dağıtım kanalında kusursuz hizmet almak isteyen müşterilerinin taleplerine, teknolojiyi akıllıca kullanarak cevap verdiğini söylüyor.
Firma, çeşitli sektörlerde faaliyet gösteren birçok müşterisinin ulusal dağıtım kanalındaki tüm taleplerine, 2006 yılından beri kendi bünyesinden geliştirmeye devam ettiği uzman ekip sayesinde; doğru, ölçülebilir ve ulaşılabilir cevaplar veriyor.
Gerçekleştirdiği yatırımlarında müşterileri taleplerine özel ağırlık verdiğini belirten Ekol’ün açıklamasında, Türkiye’de kurduğu ağ sayesinde uluslararası iki büyük zincir marketin spor malzemeleri üzerine faaliyet gösteren global iki merkezin elektronik, sağlık, FMCG ve otomotiv markalarının dağıtım ve tedarikçilerinden malzeme toplama işlemlerine kadar yönetmeye devam ettiği kaydediliyor.
385 kişilik dağıtım ekibi Ekol, 2006 yılından bugüne sürekli büyüyen 385 kişilik ulusal dağıtım ekibi sayesinde; Türkiye’nin 76 iline doğrudan, 5 iline ise en yakın transfer merkez üzerinden aktarma yaparak ulaşmaya ve bu sayede müşterilerinin ulusal dağıtımdaki “her noktaya uzanan” sağ kolu olma görevini yerine getirdiğini dile getiriyor.
Firma, müşterilerinin ulusal dağıtım operasyonlarını yönetirken kullandığı PDA cihazları ve GPRS sistemi sayesinde, teslimat bilgilerinin anında paylaşılmasını sağlıyor. Hizmet sektöründe bilginin “anlık” paylaşılmasına yönelik farklı bir vizyon gelişmesine de katkı sağladığını hatırlatıyor. Müşterileriyle, sevkiyatlara ilişkin gönderi bazında günlük, haftalık ve aylık raporları düzenli paylaştığını söyleyen Ekol, bu sayede müşterilerinin satış, tahsilat süreçlerini kolaylaştırmakla kalmayıp; bu önemli sürecin en sadık takipçisi olmayı da başardığını savunuyor.
|