Sektörde herkesin 3. parti lojistik hizmetler yaptığını ama 3.parti lojistik hizmetleri konusunda farklılık yaratmak için farklı şeyler yağılması gerektiğinin altını çizen Çınar, “Know-how ve danışmanlık hizmetlerinin farklılık olduğunu düşünüyoruz. Biz belki de ilk defa sektörde ilk defa yapılacak bir aksiyonu başlatacağız. Bir 3.parti lojistik şirketi olacağımız kesin ve bu hizmetlerimizi vermeye başladık. Aynı zamanda 4.parti lojistik hizmetini de sunmayı hedefliyoruz. Dördüncü parti lojistik hizmetlerini her zaman birebir veren zorunda olma değiliz. Ama biz lojistik know how’ una sahip isek, sektörü yakından takip edip analiz edebiliyorsak bu müşterimiz ve ya müşteri potansiyelimize bir tür dördüncü parti danışman statüsünde lojistik hizmetler sağlayabiliriz.” Diye konuştu.
Kara taşımacılığında araç yatırımı yaparak belgesi olan bir nakliye şirketi olmayacaklarını ve bu konuda kararlı olduklarını vurgulayan Çınar bunun nedenlerini şöyle sıraladı: “Türkiye’ de yeterince kara nakliyesi yapan kaliteli filolara sahip firmalar var. O pazarın içine gireceğime var olan potansiyeli kullanıp işe çevirecek forwarder olma niyetindeyiz. Bizim kafamızda da, deniz ve hava taşımacılığı üzerinden forwarder hizmeti vermek var. Önceliğimiz deniz, hava ve demiryolu taşımacılığıdır. 2 ayda yaklaşık 60 müşteri gezdik. Hepsi Türkiye’nin ilk 1000’inde yer alan firmalar.”
Kaynak: Transport Dergisi