Ceva Lojistik'in kurulduğu günden bugüne sektöre ciddi bir rekabet gücü ve hizmet sunumunda kalite standardı getirdiğini iddia eden Ceva Lojistik Türkiye ve Balkanlar Genel Müdürü Aslan Uzun, Ceva Lojistik'in tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de daima hizmet sunumlarında iş ortakları ile yakın işbirliği içerisinde çalıştığına dikkat çekti. Ceva'nın iş ortaklarının her türlü lojistik ihtiyaçlarında yanlarında olabilmek için geniş bir hizmet portföyü yarattığını ifade eden Aslan Uzun, hizmetlerde daima ortakları için verimlilik ve maliyet avantajları yaratmayı ilke edindiklerini söyledi. 2008 yılında ISO 10002 belgesini alarak Müşteri Şikayetleri Standardını uıluslararası boyutlara taşıdıklarını anlatan Aslan Uzun, "Çalışanlarına yatırım yapan şirket olarak hizmet sunumlarında da ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 belgelerini bünyesinde toplayarak sektördeki hzimet sunumu anlayışını farklılaştırmıştır. Bu nedenle biz kendimizi "En Lokal Uluslararası Lojistik Şirketi olarak tanımlıyoruz" dedi.
Lojistik kriz döneminde daha etkin
"Aslında lojistik sektörü kriz zamanları öne çıkan bir sektördür. Büyük firmalar kendi süreçlerini bu tip dönemlerde bir kere daha inceliyorlar ve lojistik bacağını dışarıya vermenin daha avantajlı olduğunu görüyorlar. Çünkü firmalar bizdeki sinerji yoğunluğundan dolayı tasarruf sağlıyor. Dolayısıyla biz lojistik sektörünün kriz dönemlerinde daha etkin olacağına inanıyoruz" diyen Uzun, iş ortaklarının krizden etkilendiği bir ortamda Ceva'nın da krizden çevresel etmenler itibari ile etkilenmesinin kesin olduğunu ancak krizlerin daima yeni olanaklar ve potansiyel büyüme fırsatları yarattığını söyledi. Kendilerinin bu alanlara odaklanacağını ve krizin etkilerini olumlu yöne çevireceğini vurgulayan Uzun, 2009 yılında hedeflerinin entegrasyon sürecinin tamamlanması ile birlikte önlerine koydukları büyüme hedefini yakalamak olduğunu anlattı. Transport