Anadolu
Sigorta, yük taşıma sigortası branşında sektörde ilklerden birisine imza atarak;
müşteri portalı üzerinden sigorta sertifikası sunmaya başladı.
Yük taşıma
sigortalarında uzun yıllardır sektör liderliğini koruyan Anadolu Sigorta, yeni
geliştirdiği sistemle, sigorta sertifikası düzenleme işlemini, dijital ortamda
müşterilerinin kullanımına açtı ve süreci 2 dakikadan az bir süreye indirmeyi
başardı.
Sigorta
sektöründe ilklerden biri olan bu uygulamayla, nakliyat emtia sigortasına
ihtiyaç duyan müşteri ve aracılar, kurumsal portal üzerinden kendi kullanıcı
bilgilerini girerek, 7 gün 24 saat sertifikalarını üretebiliyor, dijital imzalı
e-posta olarak, diledikleri adreslere gönderebiliyorlar.
“STANDART
UYGULAMAMIZI BİR ADIM ÖTEYE TAŞIDIK”
Anadolu
Sigorta tarafından sektöre kazandırılan bu sistem sayesinde, aracıların yanı sıra
artık sigortalılar da, kendilerine özel tanımlanan uygulama ile, diledikleri
saatte sigorta sertifikası üretebiliyor, taşıma sırasındaki tüm risklere karşı
sigorta güvencesine sahip olabiliyorlar.
Geliştirdikleri
uygulamanın, sahip olduğu nitelikler açısından sektörde bir ilk olduğunu
vurgulayan Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Levent Sönmez, yük taşıma
sigortalarında Anadolu Sigorta’nın uzun yıllardır sektörde öncü konumda
olduğunu vurgulayarak, şunları söyledi: “Bu branştaki uygulamalarımızı bir adım
öteye taşıyarak, hem aracılarımızın hem de sigortalılarımızın hayatını
kolaylaştırmak istedik. Müşterilerimiz, saat ve tatil kavramından bağımsız
olarak Nakliyat Emtia poliçesini, ihtiyaç duydukları her an
düzenleyebiliyorlar. Bunun için tek yapmaları gereken, onlara tanımladığımız
kullanıcı bilgileri ile müşteri portalına giriş yapmaları ve ilgili yük/sefer
detaylarını sisteme girmeleri. Bu sayede limit ve koşulları önceden belirlenmiş
abonman sözleşmelerini, tek bir tıkla online olarak hazırlayıp istedikleri
e-posta adreslerine iletebiliyorlar.
Bunun
yanında, yük sigorta poliçelerini düzenleme imkanını uzun süredir web servisler
üzerinden de veriyoruz. Sigortalılarımızın yıl içinde yapacakları tüm
sevkıyatlarla ilgili bilgilerle çerçeve sözleşme düzenliyoruz. Poliçe ve
sertifikalar, bu sözleşmelere bağlı olarak mümkün olan en az bilgi girişiyle
düzenleniyor. Bu uygulamamız gittikçe daha fazla tercih edilmeye ve
yaygınlaşmaya başladı. Şu an itibarı ile 100’e yakın büyük sigortalımız bu
uygulamamızı kullanıyor. Sigortacılığı dijital teknolojiler ile birleştirerek,
sigortalılarımıza ve satış kanallarımıza çok daha hızlı ve iyi hizmet
vermiyoruz. Sertifikaların sayfalar halinde basılmıyor olması nedeniyle çevre
korumasına katkıda bulunmaktan da büyük mutluluk duyuyoruz.”
Kaynak: lojiyol.com