Anasayfa / Sektörel / Sektör Haberleri / Üye Şirketlerden / FEVZİ GANDUR YENİ VİZYONU İLE DAHA İDDİALI

FEVZİ GANDUR YENİ VİZYONU İLE DAHA İDDİALI

FEVZİ GANDUR YENİ VİZYONU İLE DAHA İDDİALI25.01.2017Lojistik sektörünün köklü firmalarından Fevzi Gandur, son dönemde gerçekleştirdiği atılımlarla dikkat çekiyor.

Uluslararası faaliyetlerinin yanı sıra yurt içi taşımalarda da önemli markaların çözüm ortağı olarak 2016 senesini hedeflerinin çok üzerinde bir büyüme ile tamamlamayı planlıyor.

Fevzi Gandur Lojistik’in sektörde 70 yıllık bir geçmiş ve deneyime sahip köklü bir kuruluş olduğuna dikkat çeken firmanın Kontrat Lojistiği Genel Müdürü Efe Göktuna, deniz taşımacılığı alanındaki uzmanlığının yanı sıra son 15 yıldır entegre lojistik hizmetler sağlayan ve bu anlamda müşterilerinin her tür lojistik ihtiyaçlarına çözüm üretebilen kapasiteye ve imkanlara sahip bir firma olduklarının altını çiziyor. “Sunduğumuz hava kargo, uluslararası karayolu taşıma, denizyolu taşıma, kontrat lojistiği ve yurtiçi nakliye operasyonları ve proje taşıma hizmetlerimiz ile dünyanın herhangi bir noktasından Türkiye’nin herhangi bir noktasına depolamadan nakliyeye her tür lojistik hizmeti verebiliyor ve müşterilerimizin lojistik süreçlerinde kesintisiz hizmet sağlayabiliyoruz” diyen Efe Göktuna şunları aktardı: “Fark yaratan IT çözümlerimiz ve müşteri hizmetlerimiz ile şeffaf ve taşımanın her noktasında tek elden müşterilerimize doğru ve kesintisiz bilgilendirme yapabilme imkanına da sahibiz. Genel müdürlüğünü yapmakta olduğum Kontrat Lojistiği departmanımız global müşterilerimizin yanı sıra lokal çok büyük firmalardan orta ve küçük ölçekli firmalara kadar perakende, otomotiv, tekstil, teknoloji ürünleri ve sivil havacılık dahil pek çok endüstri alanında fark yaratan ve müşterilerimizin tedarik zincirine katma değer yaratan projeler ile butik hizmetler sunmaktadır. Ürün lojistiğinden iade lojistiğine, milkrun taşıma operasyonlarımızdan donuk ürün taşımacılığına, proje taşımacılığının yanı sıra pek çok makro ve mikro taşımacılık çözümlerimiz ile Türkiye’nin 81 iline dağıtım yapabilen ve depolama çözümleri sunan sektörün profesyonelleri ile çalışan kurumsal bir kontrat lojistiği firmasıyız.”

Teknolojiye yatırım yapıldı

Kontrat Lojistiği Genel Müdürü Efe GöktunaTeknoloji alanında önemli yatırımlar yaptıklarını belirten Göktuna; “Sunduğumuz profesyonel hizmetlerimizi çok ciddi bir yatırım ile hayata geçirdiğimiz OTM ( Oracle Transportation Management ) sistemi ile de destekliyoruz. Bu sayede müşterilerimiz ile elektronik veri alışverişi sağlıyor ve tüm taşıma süreçlerinde kesintisiz ve doğru bilginin iletimini gerçekleştiriyoruz. Teklif sunma aşamasından, nakliye operasyonlarının optimizasyonuna ve fatura kesilmesine kadar tüm süreçleri sistem üzerinden gerçekleştiriyoruz. Tüm bu teknolojik yatırımların amacı güvenilir ve kaliteli hizmetler sunarak müşterilerimizin işlerini daha iyi planlamalarına ve yönetmelerine imkan sağlamak. OTM; Oracle Financial Management ( OFM ), e-fatura, GPS takip sistemleri, araç telemetre sistemlerimiz ile de entegre çalışmaktadır. Tüm bu teknolojik alt yapımızı fark yaratan müşteri hizmetleri yaklaşımımız ve saha operatörlerimiz ile de desteklemekteyiz. DNA’mıza kazınmış müşteri odaklı hizmet anlayışımıza ve hizmet kalitemize güveniyoruz. ISO 9001 belgemizin yanı sıra bilgi güvenliği yönetim sistemi standardı sağlayan ISO 27001 belgesine de sahibiz” dedi.

‘Atlas’ ile ödüllendirildi

2016 yılının kendileri için başarılarla dolu bir yıl olarak geçtiğini, yıl boyunca yeni kazandıkları, sektörde büyük referans kabul edilen müşterileri ile 2016 senesinde hedeflerinin çok üzerinde bir büyüme gerçekleştirdiklerini anlatan Efe Göktuna sözlerini şöyle tamamladı; “Başarılarımızı geçtiğimiz Kasım ayında logitrans fuarı kapsamında UND ve UTİKAD gibi sektörün iki güzide sivil toplum örgütünün katkısı ile sürdürülen Türkiye Atlas Lojistik Ödülleri töreninde 59 aday arasından “Yurtiçi Taşıma İşleri Organizatörleri” dalında aldığımız ödül ile taçlandırdık. Geçen sene de ‘Yılın Lojistik Şirketi’ seçilmiştik. 2017 senesi için daha da iddialıyız, yatırımlarımıza devam edeceğiz. Türkiye içinde 15’in üzerinde olan ofis sayımızı daha da arttırarak istihdam yaratmaya ve yeni projeleri hayata geçirmeye devam edeceğiz. Sektörümüzde profesyonellerin tercih ettiği firma olan şirketimizde birlikte çalıştığımız herkesin gelişimine katkı sağlamaktan ve birlikte başarılı sonuçlar üretmekten gurur duyuyoruz. Temel değerlerimizden şeffaflık ve sürekli öğrenmeyi destekleyen, özgün bir çalışma alanı yarattık. Bu ortamın ekiplerimizin üstün performanslarını desteklediğine inanıyoruz. Bu yıl Türkiye’nin ‘En İyi İşyerleri’ni en iyi olmak konusunda yönlendiren ve kazananları ödüllendiren, ‘Great Place To Work’ sürecine de girmiş bulunuyoruz.”

Kaynak: kargohaber.com

  

Gayrettepe Mahallesi, Barbaros Bulvarı Dr. Orhan Birman İş Merkezi No:149/6 Beşiktaş 34349 İstanbul
+90 212 663 08 85 | +90 530 960 84 24
+90 212 663 62 72
utikad@utikad.org.tr