Anasayfa / Sektörel / Sektör Haberleri / Üye Şirketlerden / PEGASUS THE ONE AWARDSDA “EN İYİ HAVAYOLU” SEÇİLDİ

PEGASUS THE ONE AWARDSDA “EN İYİ HAVAYOLU” SEÇİLDİ

PEGASUS THE ONE AWARDSDA “EN İYİ HAVAYOLU” SEÇİLDİ16.01.2017Pegasus Hava Yolları, pazarlama sektörünün lider dergisi Marketing Türkiye ile Akademetre’nin ortaklaşa düzenlediği The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde “En İyi Havayolu” ödülüne layık görüldü.

Pegasus Hava Yolları, Marketing Türkiye ve Akademetre’nin ortaklaşa düzenlediği The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde “En İyi Havayolu” ödülünün sahibi oldu.

Markaların yanı sıra reklam ajanslarının ve halkla ilişkiler şirketlerinin de değerlendirildiği ödül töreni, bu yıl da Raffles İstanbul Zorlu Center’da gerçekleştirildi. Ödül töreninde Pegasus Hava Yolları’nın ödülünü Marka Pazarlama Müdür Yardımcısı Elif Yalt Başeski aldı.

“The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” pazarlama sektörünün lider dergi¬si Marketing Türkiye ile pazar ve tüketici araştırmaları konusundaki yetkinliğiyle öne çıkan AKADEMETRE iş birliğiyle gerçekleştiriliyor. Toplam 12 ilde bin 200 kişiyle gerçekleştirilen yüz yüze görüşmeler sonucunda ortaya çıkan veriler doğrultusunda yıl içinde itibarını en çok artıran markalar ödüllendiriliyor. Jürisi halk olan yarışmada geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yıl da itibarını en çok arttıran markaların yanı sıra bu başarının önemli bir paydaşı olan reklam ajansları, medya planlama ve halkla ilişkiler şirketleri de ödüllendirildi.

Araştırmanın temelini oluşturan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” yüz yüze anket yöntemiyle gerçekleştiriliyor. Çalışmanın modeli “Genel Başarı” ve “Yıl Performansı” olmak üzere iki aşamadan oluşuyor. Genel başarı değeri “Marka Bilinirliği”, “Yakından Tanıma Skoru”, “Güven Skoru”, “Farklılık Skoru”, “Tavsiye Skoru’’, “Ticari Faaliyetlerini Destekleme Skoru’’, “Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerini Beğeni Skoru’’, “İletişim ve Reklam Çalışmaları Beğeni Skoru” ve “Genel Beğeni Skoru” olmak üzere dokuz ana kriterin itibar ve marka değeri üzerindeki etkisine göre ağırlıklandırılmasıyla ortaya konuluyor. Çalışmanın ikinci ayağı olan 2016 performans değerlendirilmesinde ise aynı kriterlere göre markaların yıl içi başarıları belirleniyor.

Kaynak: ulasimonline.com

 

Gayrettepe Mahallesi, Barbaros Bulvarı Dr. Orhan Birman İş Merkezi No:149/6 Beşiktaş 34349 İstanbul
+90 212 663 08 85 | +90 530 960 84 24
+90 212 663 62 72
utikad@utikad.org.tr