EKOL
Lojistik Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Musul, “5 bin 500 araçlık genç - çevreci
filomuz, 6.500’ü aşkın çokuluslu çalışanımızla, farklı sektörlerdeki
müşterilerimize lojistik ve tedarik zinciri çözümleri sunuyoruz” dedi.
Üçüncü
parti lojistik hizmetleri sunan bütünleşik bir şirket yapısına sahip Ekol
Lojistik, sektöründe küresel marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. EKOL
Lojistik Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Musul, “Faaliyete başladığımız 1990’dan
itibaren odak noktamızda hep koşulsuz müşteri memnuniyetini ve Avrupa’da
sektörümüzün en çok tercih edilen markalarından biri olmayı tuttuk” dedi.
Farklı sektörlerden müşterilere lojistik ve tedarik zinciri çözümleri
sunduklarını vurgulayan Musul, şöyle konuştu:
ENTEGRE
LOJİSTİK HİZMETİ
“Uzun
yılların verdiği tecrübe, üst düzey teknoloji uygulamalarımız ve 6 bin 500’ü
aşkın çokuluslu çalışanımızla; Türkiye, Almanya, İtalya, Romanya, Fransa,
Yunanistan, Ukrayna, Bosna, Macaristan, İspanya, Polonya, Bulgaristan, Çekya ve
İran’da en son teknolojiye sahip dağıtım merkezlerimiz ve 5 bin 500 araçlık
genç ve çevreci filomuzla, değişen uluslararası pazarların her türlü
ihtiyaçlarına uygun hizmet için çalışıyoruz. Uçtan uca tedarik zinciri yönetimi
çözümlerimiz, en gelişmiş intermodal ve taşımacılık ekipmanlarımızla geniş ve
kapsamlı depo ve x-dock tesislerimiz ile hem Türkiye’de hem de Avrupa’da öncü
entegre lojistik hizmet sağlayıcıları arasında yer alıyoruz.”
TÜRKİYE
MARKASINA KATKI
Lojistik
sektörünün de Turquality Programı kapsamına alınmasını gönülden
desteklediklerini söyleyen Ahmet Musul, “Kurumsal gelişimini tamamlamış güçlü
sektör temsilcilerinin alacağı bu destek sadece programa dahil olan kurumlara
değil, Türkiye markasına da büyük katkı sağlayacaktır” görüşünü dile getirdi.
Turquality programının hizmet sektörlerine açılmasının gündeme geldiği ilk gün
itibariyle Ekol olarak kurum içi çalışmalara başladıklarını ve tüm iş süreçlerini
Turquality modeline göre gözden geçirdiklerini anlatan Musul şöyle devam etti:
“Türkiye haricinde 13 ülkede daha bayrağımızı dalgalandıran, hali hazırda
cirosunun yüzde 25’ini bu ülkelerden elde eden bir kurum olarak Turquality için
yaptığımız bu ön çalışmaların bile markalaşma yolculuğumuza ivme kazandırdığını
söyleyebiliriz. Bizim çok net bir hedefimiz var, bu da Avrupa’nın en çok tercih
tercih edilen lojistik markalarından biri olmak. Bu yolda yürürken Turquality
bize çok büyük ivme kazandıracak, bir Türk markası olarak Avrupalı
rakiplerimizin önüne geçmemizi sağlayacak.”
Kaynak:
lojiport.com