Sertrans
Logistics, Türk Patent Enstitüsü tarafından “Tanınmış Marka” statüsüne sahip
oldu. Uluslararası ticarette markaya büyük avantajlar sağlayan bu statü ile
Sertrans Logistics, kendi müşterilerine de rekabet avantajı sağlayacak.
Sertrans
Logistics, lojistik sektöründe ilk olarak ‘Tanınmış Marka Statüsü’ elde ettiı.
Konuyla ilgili Sertrans Logistics CEO’su Nilgün Keleş, “Sertrans’ın Türk
lojistik sektörüne kazandırdığı yenilikler ve ilkler bizim için her zamangurur
kaynağı oldu. ‘Tanınmış Marka” statümüz de bunlardan biri. Bizim sektörümüzde
ilk olarak bu statüye layık görülmemizişimizi doğru yaptığımızı kanıtlıyor.
Kurulduğumuz günden bu yana yüksek kaliteli, geniş hizmet kapsamlı yatırımlar
yapma gayreti içinde olduk, halen de ulusal ve uluslararası düzeyde iddialı,
müşterilerine dünya standartlarında hizmet veren bir şirket olarak yolumuza
devam ediyoruz” dedi.
İLK
BAŞVURUDA BAŞARMAK GURUR VERİCİ
Bir
lojistik şirketi olarak daha ilk başvuruda bu unvanı elde edebilmenin kendileri
için ayrı bir gurur kaynağı olduğunu belirten Keleş, “Sertrans Logistics olarak
Türk lojistik sektöründe bu statüyü alan ilk firma olduk. Halen de tek firma
olarak yolumuza devam ediyoruz” şeklinde konuştu. Tanınmış Marka Statüsü’nün
uluslararası ticarette markaya önemli avantajlar sağladığına dikkat çeken
Keleş, “Ancak bu süreç kolay tamamlanmıyor. Türk Patent Enstitüsü Markalar
Dairesi Başkanlığı, kurumun büyüklüğü, pazar payı, marka bilinirliği, marka
yatırımları, ürün ve hizmetlerinin piyasadaki yaygınlığı gibi pek çok zorlayıcı
kriteri değerlendiriyor. Uzun ve son derece yoğun bir hazırlık sürecinin
ardından tüm bu aşamaları ilk başvurumuzda başarıyla geçerek Tanınmış Marka
statüsüne ulaşmış olmamız bizlere gurur veriyor” diye konuştu.
GLOBAL
MÜŞTERİLER ARTIK FARKLI DUYARLILIKLARLA HAREKET EDİYOR
Tanınmış
Marka statüsünün özellikle global müşterileri açısından son derece önemli
olduğunu belirten Sertrans Logistics CEO’su Nilgün Keleş, “Müşteri nezdinde
güven tesis etmek kolay bir iş değildir, bunu artık sadece iş süreçlerinizi
rutin olarak yerine getirmekle gerçekleştiremezsiniz. Dünyayı takip eden
yenilikçi yaklaşımlarınız, imajınız, itibarınız ve müşteri nezdindeki algınız,
bugün tüm sektörlerdeki global oyuncuların, çok uluslu olsun- olmasın pek çok
ciddi kurumsal şirketin çözüm ortağı arayışında en büyük öncelikler haline
gelmiş durumda. Tanınmış Marka statümüz, kuşkusuz temel pazarlama
araçlarımızdan bir tanesi değildir, ancak şirketimizin ve markamızın
sürdürülebilirliği açısından önemlidir ve bu tür yaklaşımları önemseyen, hizmet
almak istediği şirketlerden somut göstergeler bekleyen global müşterilerimiz
açısından da öncelikli konuların başında gelmektedir” dedi.
Kaynak:
yesillojistikciler.com