Sertrans
Logistics CEO’su Nilgün Keleş, “Tekstil ve moda sektörlerine rekabet gücü
veren; hız, esneklik, ani değişimlere uyum kapasitesi gibi becerilere sahibiz”
dedi.
Kıyasıya
rekabetin yaşandığı tekstil sektöründe, perakendeciler ve üreticilerin 7/24
hizmet bekleyen tüketicilerinin karşısına yetkin ve sofistikelojistik
şirketleriyle çıkması artık bir zorunluluk. Küresel pazarlardaki değişimlere
hızlı yanıt verebilecek, ürün ve hizmetleri ihtiyaçlara göre
şekillendirebilecek kadar esnek ve kâr marjını koruyabilecek kadar verimli bir
tedarik zinciri yönetimi imkânısunan lojistik şirketleri, tekstil sektöründe bir
adım öne çıkıyor.
Tekstil
sektöründe 27 yıllık deneyime sahip olan Sertrans Logistics'in CEO’su Nilgün
Keleş, “Tekstil sektörünün ihtiyaçlarına özel hızlı, esnek, alternatifli ve
katma değerli lojistik hizmetleri sunuyoruz. Sertrans olarak kuruluşumuzdan bu
yana tekstil lojistiğine yönelik hizmetlerimiz ve uzmanlığımızla Avrupa
pazarında lider konumdayız. Hız ve maliyet avantajı sunan özel çözümlerimizle
Avrupa, Amerika, Ortadoğu ve Afrika kıtaları başta olmak üzere tekstilcilerimizin
200’e yakın ülkedeki lojistik ihtiyaçlarını kara, hava, denizyolu ve multimodal
taşıma hizmetlerimizle karşılayabiliyoruz. Avrupa’da 19 ülkede 80’den fazla
noktaya direkt karayoluseferlerimiz mevcut. Tekstil gibi hızın ön planda olduğu
bir sektörde ihracatçılara sağladığımız doğru çözümler onlara rekabet gücü
kazandırıyor. Hammaddenin temin edilerek üretime geçilmesi ve hazır ürünlerin
uygun koşullarda taşınarak doğru zamanda doğru yere teslim edilmesine kadarki
tüm süreçlerde tecrübemizle fark yaratıyoruz.”
Lojistik,
tekstil sektörüne ivme kazandıracak!
Hızlı
teslimat, maliyet avantajı ve hasarsız-hatasız operasyonel süreçlerin
sektörünün büyümesine ivme kazandırdığını vurgulayan Keleş, Sertrans olarak
deri ürün ve tekstil sektörüne özel sundukları “katma değerli lojistik
hizmetleri” şu şekilde belirtiyor; “İthalat ve ihracat taşıması, palet ve koli
sistemine uygun dağıtım, outlet dağıtımları, zincir mağaza teslimatı, AVM
teslimatı, uydu takibi, teslimat ihbarları, hizmet bazında detaylandırılmış faturalama,
aynı alanda antrepo hizmetleri, stok
kontrolü, çapraz sevkiyat, sigorta ve gümrükleme hizmetleri, güvenlik ve yangın
kontrol sistemi, iade ürün lojistiği, sezon sonu iade toplaması ve kabulü,
askılı ve koli taşıma, takım yapma, koli içi elleçleme, ütüleme, kutulama,
etiketleme, kalite kontrol, ürün barkodu ve alarm takma, üreticiden ürün ve
hammadde toplama, asorti uygulaması, fason üretim takibi, hammadde ve yarı
mamül temini, şehir içi ve şehirlerarası dağıtım.”
Kaynak:
lojiport.com