Anasayfa / Sektörel / Sektör Haberleri / Denizyolu / MARPORT ISO 10002 BELGESİNİ ALDI

MARPORT ISO 10002 BELGESİNİ ALDI

MARPORT ISO 10002 BELGESİNİ ALDI14.03.2013

Marport EFQM Toplam Kalite Yönetimi çalışmaları kapsamında Müşteri Memnuniyeti -Şikayet Yönetim Sistemini kurarak ISO 10002 “Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Belgesi’ni almaya hak kazandı.

ISO 10002 “Müşteri Memnuniyeti Yönetim Belgesi”ni alarak kalite belgelerinin arasına bir yenisini daha ekleyen Marport, mükemmellik yolunda ilerlemeye devam ediyor.2012 Aralık ayında müşteri memnuniyetini artırmak ve müşteri geri bildirimlerini daha etkin ele alabilmek amacı ile ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi’ni kurdu. Bir yıl süren kurulum çalışmalarının ardından yeni sistemin mevcut sistemlere entegrasyonu yapılarak dört sistemin (Kalite Yönetimi, Çevre Yönetimi, İş Sağlığı ve Güvenliği, Müşteri Memnuniyeti) birbiriyle uyumlu çalışması sağlandı.

Kaynak:Lojiport

Gayrettepe Mahallesi, Barbaros Bulvarı Dr. Orhan Birman İş Merkezi No:149/6 Beşiktaş 34349 İstanbul
+90 212 663 08 85 | +90 530 960 84 24
+90 212 663 62 72
utikad@utikad.org.tr