Genel

UTİKAD Gümrük İşlem Takip KartlarıUTİKAD Gümrük İşlem Takip KartlarıSayı: 2017/110
Tarih: 22.02.2017
Sayın Üyemiz,
 
UTİKAD üyelerinin çalışanlarının gümrük idarelerinde işlem takibi yapabilmesi için UTİKAD tarafından üyelerimizin çalışanları adına çıkartılan Gümrük İşlem Takip Kartlarının takibinin yapılması gerekmektedir. Özellikle adına kart çıkartılmış ve fakat sonradan firmadan ayrılan çalışanların kartlarının Derneğe iade edilmesi, takiben bu kartların iptal edilmek üzere tarafımızca ilgili gümrük idaresine geri teslim edilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde kartların, üyelerimizin kart çıkartılması sırasında verdikleri taahhütnamede beyan edilen kullanım şartları dışında kullanılması durumu ortaya çıkmaktadır.

Bu amaçla Gümrük İşlem Takip Kartlarının takibinin yapılabilmesi ve iptal edilmesi gerekenlerin işlemlerinin tamamlanabilmesi amacıyla üyelerimizin;
•    Mevcut çalışanlarınca halen kullanılmaya devam edilen tüm şehirlerdeki gümrük işlem takip kartı bilgilerini EK'te yer alan formatta muhasebe@utikad.org.tr adresine bildirmelerini,
•    Gümrük işlem takip kartları ile ilgili temsil süresi biten çalışanlarının temsil yetki belgesi, vekaletname gibi belgelerini yenilemesini ve yenilenen temsil belgesi ve vekaletnamelerini tarafımıza göndermelerini,
•    Kullanılmayan ve ayrılmış çalışanlara ait gümrük işlem takip kartlarını iptal edilmek üzere tarafımıza göndermelerini rica ederiz.
Uygunsuz kullanımdan kaynaklanabilecek sıkıntıları önlemek üzere üyelerimizin daha önce çıkarttıkları tüm gümrük işlem takip kartlarıyla ilgili gerekli bildirimleri tarafımıza yapmalarını ve detaylı bilgi için muhasebe@utikad.org.tr adresiyle iletişime geçmelerini rica eder, işlerinizde başarılar dileriz.
Saygılarımızla,
 
UTİKAD
ULUSLARARASI TAŞIMACILIK VE
LOJİSTİK HİZMET ÜRETENLERİ DERNEĞİ

 

Cavit UĞUR
Genel Müdür
Şenlikköy Mahallesi Saçı Sokak, No: 4 / F Florya 34153 Bakırköy İSTANBUL
+90 212 663 62 61
+90 212 663 62 72