MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
ANASAYFA
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Misyon & Vizyon
Tüzük
UTİKAD Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Kazanımları
Üyelik Başvurusu
Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
Rusya Ukrayna Genel Duyurular
Rusya Ukrayna Son Güncellemeler
LOJİSTİK EĞİTİM
UTİKAD Lojistik Eğitimi
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
RUSYA - UKRAYNA
Son Güncellemeler
Genel Duyurular
SEKTÖREL
Anasayfa
>
Sektörel
>
Duyurular
SEKTÖREL
Anasayfa
>
Sektörel
>
Duyurular
>
Genel
Genel
UTİKAD Gümrük İşlem Takip Kartları
Sayı: 2017/110
Tarih: 22.02.2017
Sayın Üyemiz,
UTİKAD üyelerinin çalışanlarının gümrük idarelerinde işlem takibi yapabilmesi için UTİKAD tarafından üyelerimizin çalışanları adına çıkartılan Gümrük İşlem Takip Kartlarının takibinin yapılması gerekmektedir. Özellikle adına kart çıkartılmış ve fakat sonradan firmadan ayrılan çalışanların kartlarının Derneğe iade edilmesi, takiben bu kartların iptal edilmek üzere tarafımızca ilgili gümrük idaresine geri teslim edilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde kartların, üyelerimizin kart çıkartılması sırasında verdikleri taahhütnamede beyan edilen kullanım şartları dışında kullanılması durumu ortaya çıkmaktadır.
Bu amaçla Gümrük İşlem Takip Kartlarının takibinin yapılabilmesi ve iptal edilmesi gerekenlerin işlemlerinin tamamlanabilmesi amacıyla üyelerimizin;
• Mevcut çalışanlarınca halen kullanılmaya devam edilen tüm şehirlerdeki gümrük işlem takip kartı bilgilerini EK'te yer alan formatta muhasebe@utikad.org.tr adresine bildirmelerini,
• Gümrük işlem takip kartları ile ilgili temsil süresi biten çalışanlarının temsil yetki belgesi, vekaletname gibi belgelerini yenilemesini ve yenilenen temsil belgesi ve vekaletnamelerini tarafımıza göndermelerini,
• Kullanılmayan ve ayrılmış çalışanlara ait gümrük işlem takip kartlarını iptal edilmek üzere tarafımıza göndermelerini rica ederiz.
Uygunsuz kullanımdan kaynaklanabilecek sıkıntıları önlemek üzere üyelerimizin daha önce çıkarttıkları tüm gümrük işlem takip kartlarıyla ilgili gerekli bildirimleri tarafımıza yapmalarını ve detaylı bilgi için muhasebe@utikad.org.tr adresiyle iletişime geçmelerini rica eder, işlerinizde başarılar dileriz.
Saygılarımızla,
UTİKAD
ULUSLARARASI TAŞIMACILIK VE
LOJİSTİK HİZMET ÜRETENLERİ DERNEĞİ
Cavit UĞUR
Genel Müdür
Ek için tıklayınız
Gayrettepe Mahallesi, Barbaros Bulvarı
Dr. Orhan Birman İş Merkezi No:149/6
Beşiktaş 34349 İstanbul
+90 212 663 08 85
+90 530 960 84 24
+90 212 663 62 72
utikad@utikad.org.tr
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Misyon & Vizyon
Tüzük
UTİKAD Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
İletişim
© Copyright 2019 utikad
Bint Ajans | Yeni Nesil Web Ajansı
© Copyright 2019 utikad
Bint Ajans | Yeni Nesil Web Ajansı