utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Duyurular
/
Genel
/
Akıllı Kart Uygulaması
Akıllı Kart Uygulaması
Yıl Seçiniz
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
Sayı: 2017/303
Tarih: 08.06.2017
Sayın Üyemiz,
T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı İstanbul Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü tarafından "İşlem Takip Kartları" konulu bir duyuru yapılmıştır.
Yapılan duyuruda İstanbul Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Bağlantı Gümrük İdareleri'nde yetkisiz iş takiplerinin önlenerek konu ile ilgili oluşabilecek suistimallerin önüne geçilebilmesi amacıyla gümrük hizmet binalarına giriş ve çıkışlarında kurulan turnikelerde kullanılmak üzere gümrük idarelerinde doğrudan ve dolaylı temsil yoluyla iş takibi yapacak kişilere dağıtılacak şekilde akıllı kart özelliği bulunan giriş kartlarının basılması uygulamasının ilk olarak Erenköy Gümrük Müdürlüğü'nde başladığı ve gümrük işlem takip kartı sahibi kişilerin de bahsi geçen uygulama kapsamına alınmasının uygun görüldüğü bildirilmiştir.
Duyuruda Atatürk Havalimanı Kargo, Ambarlı, Halkalı, Haydarpaşa, Pendik ve Sabiha Gökçen Havalimanı Gümrük Müdürlükleri'nde de 2017 yılı itibarıyla uygulamanın başlatılması, diğer Gümrük Müdürlüklerinin de ikinci aşamada uygulama kapsamına dahil edilmesinin planlandığı bildirilmiş olup akıllı kart basımlarının yapılabilmesi için gerekli bilgilerin EK'te yer alan tabloya işlenerek aşağıda bilgileri belirtilen hesap numarasına 20 TL olan kart ücretinin ödendiğine dair dekont ile birlikte 23 Haziran 2017 tarihine kadar muhasebe@utikad.org.tr adresine gönderilmesi gerekmektedir.
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tasfiye Hizmetleri Genel Müdürlüğü Döner Sermaye İşletmesi Saymanlık Müdürlüğü Ziraat Bankası Etimesgut / Ankara Şubesi
Hesap No: 135178985125 IBAN: TR18 0001 0025 3313 5178 9851 25
Söz konusu tabloyu EK'te bilgilerinize sunar, işlerinizde başarılar dileriz.
Saygılarımızla,
UTİKAD
ULUSLARARASI TAŞIMACILIK VE
LOJİSTİK HİZMET ÜRETENLERİ DERNEĞİ
Cavit UĞUR
Genel Müdür
Ek için tıklayınız
Gayrettepe Mahallesi, Barbaros Bulvarı Dr. Orhan Birman İş Merkezi No:149/6 Beşiktaş 34349 İstanbul
+90 212 663 08 85 | +90 530 960 84 24
+90 212 663 62 72
utikad@utikad.org.tr
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans