Anasayfa / Sektörel / Sektör Haberleri / Üye Şirketlerden / OMSAN LOJİSTİK YEPYENİ BİR UYGULAMAYA İMZA ATTI

OMSAN LOJİSTİK YEPYENİ BİR UYGULAMAYA İMZA ATTI

OMSAN LOJİSTİK YEPYENİ BİR UYGULAMAYA İMZA ATTI17.11.2011

Müşterilerinin olumlu veya olumsuz tüm taleplerini ve geri bildirimlerini karşılamak, hizmetlerini geliştirmeyi amaçlayan OMSAN Lojistik, bu amaçla CRM (Customer Relationship Management) yazılımını uygulamaya başladı.

Bu uygulama ile birlikte satış projelerinin etkin takibi, satış sonrası takip, müşterilerle ilgili tüm bilgi ve aktivitelerin kolaylıkla izlenmesi, tüm müşteri temsilcilerinin müşteriye temas ettiği her noktada müşteri bilgisine hâkim olması sağlanarak, müşteri temsilcileri ile müşteriler arasındaki iletişimin etkinliği artırılması amaçlanıyor.

Müşteriye Aynı Gün Dönüş Yapılacak

Aralıklarla müşterilerine memnuniyet anketleri düzenleyen OMSAN, bu sayede müşteri eğilimlerini analiz ederek pazarda şirketin ürün ve hizmetleri ile ilgili pazarlama ve satış stratejilerinin oluşmasına ve satış sürecinin yönetilmesine analitik veriler sağlamayı hedefliyor. OMSAN’da müşteri ilişkilerini iyileştirmek ve müşterilere ihtiyaçlarına göre çözüm sunmak ve müşteri hizmet düzeyini artırmak amacıyla müşteri segmentasyon çalışmaları da yürütülüyor. ISO 10002:2004 Müşteri Şikâyetleri Yönetim Sistemi Belgesi’ne sahip OMSAN Lojistik, CRM uygulamasıyla her türlü öneri, şikâyet, talep ve itirazlar ile ilgili müşteriye aynı gün dönüş yaparak bilgi vererek, en geç 5 iş günü içerisinde ise çözüm önerisi ile birlikte geri bildirimde bulunuyor.

Dünyada, hemen hemen tüm pazarlarda rekabetin arttığı, ürünlerin pazara girme sürelerinin kısaldığı ve marjların düştüğü bir ortamda müşteriye daha etkin ulaşmak, müşterinin isteklerini anlayarak ürün ve hizmetleri bu yönde şekillendirmenin büyük önem taşıdığını ifade eden OMSAN Lojistik Genel Müdürü Osman Küçükertan, OMSAN’da müşteri ilişkileri yönetimi sürecinin düzenli olarak gözden geçirilmekte ve geliştirilmekte olduğunu belirtti.
  

Kaynak: Taşımacılar.com

Gayrettepe Mahallesi, Barbaros Bulvarı Dr. Orhan Birman İş Merkezi No:149/6 Beşiktaş 34349 İstanbul
+90 212 663 08 85 | +90 530 960 84 24
+90 212 663 62 72
utikad@utikad.org.tr