utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
ÜYE GİRİŞİ
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
Üye Şirketlerden
/
HOROZ LOJİSTİK BRANDLOOP İLE FİRMALARI DÜNYA VİTRİNİNE TAŞIYOR
HOROZ LOJİSTİK BRANDLOOP İLE FİRMALARI DÜNYA VİTRİNİNE TAŞIYOR
Yıl Seçiniz
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
03.09.2025
Türkiye’nin köklü lojistik şirketlerinden Horoz Lojistik, KOBİ’lerin yanı sıra büyük firmaların da e-ihracat yolculuğuna rehberlik eden dijital hizmeti Brandloop ile firmaları global pazarlara taşıyor. Şirket, e-lojistikten dijital entegrasyona, veri analitiğinden stratejik yönetime kadar her adımda firmalara uçtan uca destek sunuyor.
Amazon, eBay, Walmart ve Wayfair gibi küresel pazaryerlerine entegre çalışan Brandloop, firmaların herhangi bir teknik altyapı yatırımı yapmadan, çoklu coğrafyada ve kendi markalarıyla satış yapabilmesini mümkün kılıyor. Lojistikten sipariş karşılamaya, iade süreçlerinden pazaryeri reklam desteğine kadar geniş bir hizmet sunan platform, firmaların dijitalleşerek küresel ölçekte rekabet etmesini kolaylaştırıyor.
"Markaları dünyaya taşıyoruz"
Horoz Lojistik İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gürkan Gürbüz, Türkiye'de ilk kez çoklu pazaryeri yönetimi, veri analitiği ve uçtan uca lojistik desteğini aynı çatı altında toplayan bir e-ihracat çözümünün bu ölçekte sunulduğunu belirterek şöyle konuştu:
"Brandloop ile üreticilerimiz yalnızca ürünlerini değil, markalarını da dünya pazarlarına taşıyor. Teknik yatırım yapmalarına, yurt dışında şirket kurmalarına ya da ayrı bir operasyon ekibi oluşturmalarına gerek kalmadan e-ihracata başlayabiliyorlar. 70’in üzerinde global pazaryerinde kendi markalı ürünlerini satma kolaylığı sağlıyor, lojistik altyapımızı dijital hizmetlerle destekleyerek firmalarımıza tam entegre bir çözüm sunuyoruz."
Türkiye’nin e-ihracat potansiyeline inandıklarını vurgulayan Gürbüz, "Amacımız sadece lojistik sağlamak değil; Üreticilerimizin küresel pazarda stratejik ve sürdürülebilir başarı elde etmesine katkı sunmak. Türkiye’nin bu alandaki potansiyelinin daha geniş kitleler tarafından değerlendirilmesini istiyoruz" dedi.
Konsorsiyum Markası Olarak Stratejik Avantaj
Brandloop, T.C. Ticaret Bakanlığı tarafından e-ihracat konsorsiyumu statüsü tanınan bir marka. Bu statü sayesinde, firmalar teknik altyapıdan lojistiğe, pazaryeri entegrasyonundan dijital pazarlamaya, iade ve müşteri hizmetlerine kadar tüm e-ihracat süreçlerini Brandloop aracılığıyla tek çatı altında, profesyonel bir hizmet olarak alabiliyor.
KOBİ’lerden büyük üreticilere kadar geniş bir yelpazeye hitap eden Brandloop, şirketlere yurtdışında şirket kurmadan, yüksek maliyetli yatırımlar yapmadan veya uzman personel istihdam etme zorunluluğu olmadan küresel pazarlarda markalaşma imkânı sunuyor. Böylece ihracatçılar, sadece üretime odaklanırken; pazaryeri entegrasyonu, lojistik, gümrükleme, iade yönetimi ve müşteri ilişkilerinin tamamı Brandloop tarafından yönetiliyor.
Tek Platform ile Tüm Süreçlerde Tam Destek
Brandloop, satış desteğinin ötesinde bilişim teknolojileri entegrasyonları, kategori yönetimi, ürün hazırlama, depolama, sevkiyat, gümrükleme, iade yönetimi ve müşteri ilişkileri gibi tüm operasyonlarda firmalara profesyonel destek sağlıyor. Bu sayede e-ihracatın karmaşık yapısı sadeleşirken, firmalar zamandan, maliyetten ve iş gücünden önemli tasarruf sağlıyor.
Tam Otomasyon ve Dijital Güç
2024 yılında gerçekleştirdiği halka arzın ardından yatırımlarını dijitalleşme ve küreselleşme odaklı olarak şekillendiren Horoz Lojistik, 2025 vizyonu kapsamında e-lojistik ve e-ihracat alanındaki büyümesini Brandloop ile hızlandırmayı hedefliyor.
Kaynak:
lojistikhatti.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 UTIKAD
BİNT Ajans
© Copyright 2022 UTIKAD
BİNT Ajans