utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
Üye Şirketlerden
/
UPS, EN KAPSAMLI GENİŞLETME OPERASYONUNU DUYURDU
UPS, EN KAPSAMLI GENİŞLETME OPERASYONUNU DUYURDU
Yıl Seçiniz
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
12.11.2018
UPS, UPS My Choice servisini Asya Pasifik, Afrika, Güney Amerika, Hint Yarımadası ve Ortadoğu'da da sunmaya başlayacak. Bu hamle, hizmetin lansmanından bu yana gerçekleştirilen en büyük genişleme operasyonu.
UPS açıklamasında, UPS My Choice servisinin 92 ek ülke ve bölgede de sunulmaya başlayacağını, böylece söz konusu servisin hizmet verdiği ülke sayısının toplamda 112'ye ulaşacağını duyurdu. Asya Pasifik, Güney Amerika, Hint Yarımadası, Ortadoğu ve Afrika'daki ülke ve bölgelerde ilk defa sunulan, Avrupa'da da daha geniş alanlarda sunulmaya başlanan bu gönderi teslimat yönetimi hizmeti, dünyanın belli başlı e-ticaret piyasalarında gönderilerin yoğunlaştığı önemli tatiller sezonu öncesinde zamanında devreye alınmış olacak.
UPS My Choice servisini ilk başta tasarlanan 16 ülke ve bölgeden oluşan bir kapsama alanının çok ötesine taşıyacak bu genişletme operasyonu, iki aşamada gerçekleşecek: Birincisi, yaz boyunca tüm dünyada 48 ek mahalde bu hizmet devreye alınacak. İkinci aşama, bir diğer 48 ülke ve bölgeyi kapsayacak şekilde bu ay başlayacak ve bir sonraki yıla kadar kademe kademe devam edecek.
UPS International başkanı Nando Cesarone, konuyla ilgili şu açıklamada bulundu: “Her bir UPS My Choice kullanıcısı, teslimatın yolda olduğuna dair e-bildirimleri, teslimat gününden önce tahmini teslimat zamanını gösteren uyarı bildirimlerine ve teslimatın tamamlandığına dair bildirimlere erişim sağlayabilecek. Bu genişleme hamlesiyle, göndericiler müşterilerin daha az sorusuyla muhatap olacak, teslimatları atlamayacak; bunun yanında tüketiciler daha fazla geliştirilmiş görünürlükten fayda sağlarken, çoğu durumda, teslimat tarihlerini ve yerlerini ayarlama seçeneğine de sahip olacaklar.”
Servisin uygulamaya konduğu yedi yıl öncesinden bu yana en büyük genişleme hamlesi olan bu işlem, UPS My Choice servisine üye olan firmaların, 6 milyondan fazlası Avrupa'da olmak üzere tüm dünyada 52 milyon eşiğini aştığı bir zamanda gerçekleştirilecek. Hem ölçeğin hem de coğrafi bölgelerin bu kombinasyonu göndericilere yurtdışına teslim edilecek alışverişlerde ayrıcalıklı bir avantaj kazandıracak.
Global genişleme hamlesi, teslimatların yönetiminde daha büyük konfor sağlamak üzere, gereken eylemlerin gerçekleştirilmesine müsaade edecek metin uyarılarını da içeriyor. Teknolojinin teslimat değiştirme opsiyonlarını mümkün kıldığı ülkelerde, kullanıcılar, gönderilerini UPS Access Point® mahallerine yönlendirebilir, başka bir adrese gönderebilir veya başka bir gün teslimat seçeneğinden yararlanabilir. Şu anda tüm dünyada 28.000'i aşkın UPS Access Point (Erişim Noktası) yeri bulunmakta. Bunların arasında, müşterilerinin programlarına uygun bir şekilde gönderileri teslim almaları için uygun ve emniyetli bir yer sunan, bağımsız olarak işletilen işletmeler de yer almaktadır.
UPS My Choice programına ülke ve bölgelerin eklenmesi, UPS'in dijital çağın müşteri taleplerini ve tercihlerini anladığını gösteriyor. Global UPS Pulse of the Online Shopper™ çalışmasına göre, özellikle kentsel alanlarda yaşayan tüketiciler, git gide daha fazla oranda alternatif teslimat seçeneklerini kullanıyorlar ve alternatif teslimat mahallerine yapılan gönderilere gösterilen algı, internet üzerinden hizmete erişim sağlayan tüketicilerin artmasıyla giderek büyüyor. UPS My Choice programının kapsamının genişletilmesi sayesinde, tüketiciler gönderilerini nerede ve her ne şekilde teslim alırlarsa alsınlar, teslimat sürecinde daha büyük görünürlük sağlanmış oluyor.
Cesarone sözlerini şöyle sürdürüyor: “UPS, yaklaşık çeyrek yüzyılı aşkın bir süredir gönderi takip seçeneğini sunuyor. Bununla birlikte, bu değerli hizmetin çok daha fazlasının global piyasada sunulmaya başlanmasının, hem gönderici firmalara hem de tüketicilere ihtiyaç duydukları araçları sunmaya gönülden bağlılığımızı göstermekte.”
Kaynak:
lojiport.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans