utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
Üye Şirketlerden
/
EKOL, AVRUPA YAKASI OFİSLERİNİ BİR ARAYA TOPLADI
EKOL, AVRUPA YAKASI OFİSLERİNİ BİR ARAYA TOPLADI
Yıl Seçiniz
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
18.10.2018
Ekol Lojistik, İstanbul Avrupa Yakası'nda faaliyet gösteren ofislerini 8 Ekim 2018 tarihi itibarıyla tek bir çatı altında birleştirdi. Ekol'ün yeni ofisi İstanbul Dünya Ticaret Merkezi'nde (IDTM) faaliyet gösterecek.
Ekol, büyüme stratejilerine paralel bir şekilde ofislerini yeniden yapılandırıyor. Kusursuz müşteri memnuniyeti ve daha verimli hizmet sunabilmek amacıyla Ekol, İstanbul Avrupa Yakası'nda faaliyet gösteren ofislerini 8 Ekim 2018 tarihi itibarıyla tek bir çatı altında birleştirdi. Ekol'ün yeni ofisi İstanbul Dünya Ticaret Merkezi'nde (IDTM) faaliyet gösterecek.
Yeni ofiste; Ekol Dış Ticaret ekibinin yanı sıra Deniz ve Hava taşımacılığı, Rusya hattı hizmet verecek. Ayrıca Ekol Begonya Tesisleri'ndeki Kara Taşımacılığı Planlama, Fiyatlandırma ve Tedarikçi İlişkileri, Avrupa Yakası Satış ve Müşteri hizmetleri birimleri de bundan böyle çalışmalarına IDTM'deki yeni ofiste devam edecek.
80 kişinin çalışacağı toplam 550 metrekare büyüklüğe sahip yeni Ekol ofisi hakkında Ekol Türkiye Ülke Müdürü Murat Kavrar, “Bu yeni yapılanma ile birlikte aslında 3 farklı ofisi tek bir lokasyonda toplamış olduk. Bu da hem maliyet açısından şirketimize avantaj sağlayacak hem de farklı ekiplerin sinerji içerisinde bir arada çalışması ile verimliliği artıracaktır. Çalışma arkadaşlarımızın fikirleri ile tasarlanan, ihtiyaçları en iyi şekilde karşılayacak keyifli bir ofis ortamı oldu” diye konuştu.
Kaynak:
lojiport.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans