utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
Üye Şirketlerden
/
MÜKEMMEL MÜŞTERİ DENEYİMİ ÖDÜLÜ ÜST ÜSTE İKİ YIL UPS’İN OLDU
MÜKEMMEL MÜŞTERİ DENEYİMİ ÖDÜLÜ ÜST ÜSTE İKİ YIL UPS’İN OLDU
Yıl Seçiniz
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
09.04.2018
Şikayetvar.com'un düzenlediği Müşteri Deneyim Endeksi'nde UPS, 2016 yılının ardından 2017 yılında da lojistik sektöründe müşteri deneyimini en iyi yöneten marka seçildi.
Şikayetvar.com'un düzenlediği Müşteri Deneyim Endeksi'nde UPS, 2016 yılının ardından 2017 yılında da lojistik sektöründe müşteri deneyimini en iyi yöneten marka seçildi. Şikayetvar.com, Türkiye'nin en büyük müşteri şikayet platformu olmakla beraber, alışveriş yaparken tüketiciler tarafından güvenilir markalar için referans olarak kullanılıyor.
“UPS olarak biz, taşıdığımız her bir paket ile müşterilerimizi bir UPS deneyimi yolculuğuna çıkardığımızı düşünüyoruz. Müşterilerimizin bu yolculuğun sonunda kazandıkları olumlu görüşler ve memnuniyetleri UPS için çok önemli. Bu yüzden bu ödülü almaktan dolayı büyük bir gurur duyuyoruz.” diyen UPS Türkiye Genel Müdürü Ufku Akaltan, sözlerine şu şekilde devam etti: “Global ağımız, tecrübemiz ve organizasyonumuzda yer alan çalışanlarımızın çabaları sayesinde en iyi müşteri deneyimini sağlamak ve müşterilerimize eşsiz bir UPS yolculuğuna çıkarmak için çaba sarf etmeye ve her bir şikayeti kendimizi geliştirmek için bir fırsat olarak değerlendirmeye devam edeceğiz.
Mükemmel Müşteri Deneyimi Ödülü'nün kazananlarının belirlendiği endekste, müşteri memnuniyeti seviyeleri, müşteri şikayetlerine çözüm odaklı hızlı dönüş ve müşterilerden gelen teşekkür bildirimleri gibi kriterlerin yer aldığı tüketici anketleri dikkate alınıyor.
Dijital Age Dergisi'nin Mart sayısında yayımlanan ve Türkiye'deki tüketicilerin dijital mecralarda yaşadığı deneyimlere göre en başarılı bulduğu markaları öğrenmek üzere gerçekleştirdiği, şirketlerin CX performanslarının değerlendirildiği anket çalışması sonuçlarına göre UPS, kargo sektöründe en iyi müşteri deneyimi sunduğu düşünülen marka olmuştu.
Kaynak:
lojiyol.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans