utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
Dünyadan
/
2017'DE XINJIANG ULUSLARARASI DEMİRYOLU TAŞIMACILIĞININ LOJİSTİK MERKEZİ OLDU
2017'DE XINJIANG ULUSLARARASI DEMİRYOLU TAŞIMACILIĞININ LOJİSTİK MERKEZİ OLDU
Yıl Seçiniz
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
06.03.2018
Yerel makamların yaptığı açıklamaya göre, 2017'de batıya giden toplam 2.226 uluslararası kargo treni, Kuzey Çin'in Xinjiang Uygur Özerk Bölgesi'nden geçti. Urumçi Gümrüğü'ne göre geçen tren sayısında yıllık yüzde 18.6'lık bir artış kaydedildi.
Geçen yıl 16 milyar doların üzerinde 1.16 milyon ton kargo taşınmıştı. Gümrük bürosuna göre, bu trenlerin yaklaşık yüzde 90'ı Çin ile Avrupa arasında taşımacılık yaptı.
Xinjiang Xintie Uluslararası Lojistik Şirketi Genel Müdür Yardımcısı Nan Jun “Günlük ihtiyaç malzemeleri ve giysilerden mekanik ekipmanlara ve elektronik bileşenlere kadar 200'den fazla ürün 19 farklı güzergahtan Orta Asya ve Avrupa'nın 17 ülkesindeki 24 şehre ulaştı” dedi.
Çin'in diğer bölgelerinden gelip Batıya giden yük trenleri, Orta Asya'da veya Avrupa'daki destinasyonlarına ulaşmak için Horgos veya Alataw Geçidi yoluyla ülkeden çıkmadan önce Xinjiang'ın başkenti olan Urumçi'de duruyorlar. Geçtiğimiz yıl, Çin-Avrupa hatunda taşımacılık yapan trenlerinin yüzde 70'i Xinjiang üzerinden Çin'i terk etti.
Bölgesel Ekonomi Ve Bilgi Komisyonu Müdür Yardımcısı Peng Ji. “Yıllarca süren bir iktisadi gelişme sürecinden sonra Çin-Avrupa hattındaki trenleri için Xinjiang uluslararası bir lojistik merkezi haline geldi” dedi. Xinjiang'ın lojistik bir merkez haline gelmesi bölge ekonomisinin de hızla büyümesine neden olurken bölge insanlarının da zenginleşmesini sağlıyor.
Kaynak:
ulasimonline.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans