Anasayfa / Sektörel / Duyurular / Havayolu / 3CS (Cargo Customer Care System) Projesi

3CS (Cargo Customer Care System) Projesi

Sayı: 2017/479
Tarih: 22.09.2017
Sayın Üyemiz,
 
Türk Hava Yolları A.O. Kargo Müşteri Hizmetleri Müdürlüğü tarafından "3CS (Cargo Customer Care System) Projesinin Canlıya Geçmesi" konulu bir duyuru yapılmıştır.

Yapılan duyuruda 3CS (Cargo Customer Care System) ile talep alma, araştırma, koordinasyon, takip, değerlendirme gibi süreçlerin tamamının e-posta yerine tek bir sistemde kayıt altına alınarak yönetilmesinin amaçlandığı ve müşterilerin taleplerinin portal üzerinden de 3CS arayüzleri aracı ile talep oluşturabileceği ve çözüm sürecini takip edebilecekleri belirtilmiş  olup 18 Eylül 2017 itibarıyla cargotracing@thy.com yerine CARGOCUSTOMER@THY.COM olarak değişeceği bildirilmiştir.

Ayrıca duyuruda 28 Eylül 2017 Perşembe günü hayata geçecek olan "Cargo Customer Care System (3CS)'' Kargo Müşteri İlişkileri Projesi'nin yeni e-posta adresi olarak CARGOCUSTOMER@THY.COM adresinin kullanılacağı belirtilmiştir.

Söz konusu duyuruyu EK'te bilgilerinize sunar, işlerinizde başarılar dileriz.
 
Saygılarımızla,
 
UTİKAD
ULUSLARARASI TAŞIMACILIK VE
LOJİSTİK HİZMET ÜRETENLERİ DERNEĞİ


 

Cavit UĞUR
Genel Müdür

Gayrettepe Mahallesi, Barbaros Bulvarı Dr. Orhan Birman İş Merkezi No:149/6 Beşiktaş 34349 İstanbul
+90 212 663 08 85 | +90 530 960 84 24
+90 212 663 62 72
utikad@utikad.org.tr