Anasayfa / Sektörel / Duyurular / Genel / UTİKAD’dan Temin Edilen Belgeler Hakkında Bilgilendirme

UTİKAD’dan Temin Edilen Belgeler Hakkında Bilgilendirme

Sayı: 2020/195
Tarih: 01.04.2020
Sayın Üyemiz,

Covid-19 salgınına yönelik alınan önlemler kapsamında UTİKAD ofisindeki çalışma düzeninin değiştirildiği tarafınıza bildirilmişti. Mümkün olan en az temas ile çalışmalar aksatılmadan sürdürülmektedir.

Bu doğrultuda UTİKAD'dan temin edilen FIATA belgeleri (FIATA FBL ve FIATA FCR) ile Gümrük İşlem Takip Kartı talepleri UTİKAD Muhasebe ve İdari İşler Sorumlusu tarafından karşılanmaktadır. Ancak ülke veya şehir bazında sokağa çıkma yasağı getirilmesi ihtimali nedeniyle üye firmalarımızın kullandıkları belge stoklarını kontrol etmeleri ve ihtiyaç duyulabilecek belgelerin siparişlerini önceden iletmelerinde yarar görülmektedir.

Üyelerimiz ihtiyaçlarını UTİKAD Muhasebe ve İdari İşler Sorumlusu'na e-posta üzerinden bildirerek sipariş verebilecek ve banka havalesi yoluyla yapılacak ödeme sonrasında siparişler aynı gün içerisinde kargoya verilmiş olacaktır.

Üyelerimizin olası kısıtlamalardan dolayı bir problem yaşamaması için mevcut FBL/FCR stoklarını kontrol ederek UTİKAD Muhasebe ve İdari İşler Sorumlusu (muhasebe@utikad.org.tr) ile iletişime geçmelerini rica eder, işlerinizde başarılar dileriz.
UTİKAD
ULUSLARARASI TAŞIMACILIK VE
LOJİSTİK HİZMET ÜRETENLERİ DERNEĞİ



Alperen GÜLER
Genel Müdür
Gayrettepe Mahallesi, Barbaros Bulvarı Dr. Orhan Birman İş Merkezi No:149/6 Beşiktaş 34349 İstanbul
+90 212 663 08 85 | +90 530 960 84 24
+90 212 663 62 72
utikad@utikad.org.tr