Anasayfa / Sektörel / Sektör Haberleri / Gündem / LOJİSTİK GÜNDEMİ CUMHURBAŞKANLIĞI NEZDİNDE DEĞERLENDİRİLDİ

LOJİSTİK GÜNDEMİ CUMHURBAŞKANLIĞI NEZDİNDE DEĞERLENDİRİLDİ

LOJİSTİK GÜNDEMİ CUMHURBAŞKANLIĞI NEZDİNDE DEĞERLENDİRİLDİ18.09.2018Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği UTİKAD, lojistik gündeminde yer alan sorunları 15 Eylül 2018 tarihinde Dolmabahçe Ofisi'nde gerçekleşen toplantıda Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay'a aktardı.

UTİKAD Yönetim Kurulu Başkanı Emre Eldener, Yönetim Kurulu Üyesi Rıdvan Haliloğlu, Genel Müdür Cavit Uğur ve UTİKAD üyelerinden oluşan heyetin gündeminde Kapıkule sınır geçişlerindeki beklemeler, transit yükler, antrepolara konacak eşyalar için ek teminat istenmesi ve lojistik sektörünün başlıca konuları yer aldı.

UTİKAD, lojistik sektörünün ana gündem maddelerini Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay'a iletti. 15 Eylül 2018 tarihinde Cumhurbaşkanlığı Dolmabahçe Ofisi'nde basına kapalı olarak gerçekleşen çalışma toplantısına UTİKAD Başkanı Emre Eldener, Yönetim Kurulu Üyesi Rıdvan Haliloğlu, Genel Müdür Cavit Uğur ve UTİKAD üyelerinden oluşan heyet katıldı.

UTİKAD Heyeti, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay'a Kapıkule sınır geçişlerindeki beklemeler, ülkemize döviz kazandıran transit taşımacılığın geliştirilmesi ve hızlandırılması, antrepolara konacak eşyalar için ek teminat istenmesi ile döviz kurlarındaki artışların limanlar ve antrepolarda yarattığı yığılmalar konularının yanı sıra lojistik sektörünün gündeminde yer alan diğer konuları iletme fırsatı buldu.

Devletin yerlileştirme ve millileştirme politikalarını destekleyecek şekilde yurt içi ve yurt dışı lojistik akışların iyileştirilmesine yönelik değerlendirmelerde bulunulan toplantının sonunda UTİKAD Başkanı Emre Eldener tarafından Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay'a UTİKAD yayını Anadolu Lojistik Tarihi kitabı takdim edildi.

 
Gayrettepe Mahallesi, Barbaros Bulvarı Dr. Orhan Birman İş Merkezi No:149/6 Beşiktaş 34349 İstanbul
+90 212 663 08 85 | +90 530 960 84 24
+90 212 663 62 72
utikad@utikad.org.tr