Lojistik Sektöründe Etkin Satış ve Satış Teknikleri

Eğitimin Amacı:
Satış elemanlarına satış süreci içindeki farklılıkları aktarmak, müşteri satış ilişkisini temel aşamalarını incelemek, satış yaklaşımı, bilgi toplama ve  itirazlarının karşılanması gibi önemli aşamalarda uygulamalar yaptırarak satış becerilerini geliştirmek, satıcı olarak temel eksikliklerini tespit ederek, gelişime açık yanları ortaya çıkarmak ve satış sürecinin her aşamasında müşterilerde değer yaratan yaklaşımları geliştirmektir.

 Eğitimin İçeriği:
• Lojistik sektöründe satış ve müşteri ilişkisine farklı bir bakış açısı
• Klasik ve modern satış / pazarlama kavramları
• Satıcıların mevcut durumunun tespiti
• Lojistik sektöründe rekabette farklılık yaratan yaratıcı satıcılık
• Satış / satıcı ve potansiyel müşteri kavramları
• Satış ve hizmette soyut/ somut kalite kavramları
• Müşteri beklentilerinin tespitinde kullanılan psikolojik yöntemler
• Müşteri beklentileri ve müşteri profili arasındaki ilişki sistemi
• Kişiliğin satın alma sürecindeki etkisi
• Satıcı müşteri ilişkisinde kullanılan iletişim araç ve yöntemleri
• Müşteri istek ve beklentilerin ortaya çıkarılması
• Sektör satışlarında ürün bilgisi ve müşteriye etkin sunumu
• Hazırlıktan kapanışa ideal satış süreci
• İtirazların karşılanması
• Organizasyona sadık müşteri yaratma çabaları

Katılımcı Profili: Lojistik işletmelerin satış ve pazarlama birimi çalışanları
Eğitim Süresi: 1 GÜN (09.30 – 12.30 / 13.30 – 17.00)
Eğitmen: Prof. Dr. Emrah CENGİZ Eğitmen bilgisi için tıklayınız. 
İletişim:  egitim@utikad.org.tr

Şenlikköy Mahallesi Saçı Sokak, No: 4 / F Florya 34153 Bakırköy İSTANBUL
+90 212 663 62 61
+90 212 663 62 72