Fransız CMA
CGM'in NOL'u, Danimarkalı Maersk'ün Hamburg Süd'ü bünyesinde katmasından sonra,
dünyanın ikinci büyük konteyner hat operatörü MSC, Messina Group'u satın almak
için görüşmelere başladı.
Aponte
ailesinin kontrolünde bulunan dünyanın ikinci büyük konteyner hat operatörü
Mediterranean Shipping Company (MSC), İtalyan butik hat operatörü Messina
Group'u satın almak için düğmeye bastı
Fransız CMA
CGM'in APL markasıyla sefer yapan Singapur Merkezli Neptune Orient Line
(NOL)'u, Danimarka merkezli Maersk'ün ise Almanya merkezli Hamburg Süd'ü
bünyesinde katmasından sonra, dünyanın ikinci büyük konteyner hat operatörü
MSC, İtalyan Messina Group'u satın almak için görüşmelere başladı.
Deniz Haber
Ajansı'nın yerel kaynaklardan edindiği bilgiye göre, MSC ile Messina Group
yetkilileriyle birlikte, finansı gerçekleştirecek Banca Carige yöneticileri, 11
Şubat 2017 Cuma günü Cenova'da masaya oturdu.
Messina
Group'un hisselerinin MSC tarafından satın almasıyla ilgili olumlu gelişmeler
olduğu belirtilirken, Ignazio Messina şirketinin kendi terminaline sahip olması
nedeniyle, Cenova Limanı'nda, MSC'nin varlığını güçlendirebileceği ifade
edildi.
MESSINA
FİLOSUNUN YAŞ ORTALAMASI DÖRT
Ignazio
Messina'nın bünyesinde hizmet veren Messina Linea'nın mülkiyetinde 2011 ile
2015 yapımı, 23 bin 360 TEU taşıma kapasitesine sahip 8 Ro-Con tipi gemi
bulunuyor. Ayrıca Cenova Limanı'nın da işletmesini yapan Ignazio Messina
Şirketi, yeni inşa gemilerden dolayıuzun vadeli çevrilebilir 400 milyon dolar
borcunun olduğu belirtiliyor.
Messina
Linea'nın filosunda bulunan gemiler şunlar;
JOLLY TITANIO
JOLLY
DIAMANTE
JOLLY PERLA
JOLLY
CRISTALLO
JOLLY QUARZO
JOLLY COBALTO
JOLLY VANADIO
JOLLY
PALLADIO
Kaynak:
lojiport.com